معصومی و میرزایی فینالیست شدند/ صادق زاده به رده بندی رسید
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی

نسخه چاپيارسال به دوستان
مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو - ترکیه
معصومی و میرزایی فینالیست شدند/ صادق زاده به رده بندی رسید

خبرگزاری فارس: در ادامه روز دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که از ظهر امروز(شنبه) در شهر آنکارا آغاز شده است، معصومی و میرزایی فینالیست شدند، صادق زاده به دیدار رده بندی راه یافت و سه نماینده دیگر کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

خبرگزاری فارس: معصومی و میرزایی فینالیست شدند/ صادق زاده به رده بندی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، سیداحمد محمدی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم  یاسین کول از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. وی در دور سوم گئورگی از گرجستان را در سه تایم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دور سوم نیز مصطفی کارتال از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

بر این اساس، جمال میرزایی در 84 کیلوگرم در دور نخست  برانو آش از لهستان را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم  هاگی سیلان از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد. میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی نیز یرمیک بایداشف از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله نیمه نهایی در هشت ثانیه مراد ازکان ازترکیه را ضربه فنی کرد و فینالیست شد.

 

میثم مصطفی جوکار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست ارهان اوغلو از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به دور دوم راه یافت. وی در دور دوم احمد بلیچی از ترکیه را در سه تایم با نتیجه 10 بر 4 مغلوب کرد.

حریف جوکار در مرحله یک چهارم نهایی میهائیل گانف قهرمان جهان از بلغارستان بود که نماینده کشورمان در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر وی را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف سردار بوکه از ترکیه می رود.

 

در 120 کیلوگرم فردین معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با علی گوربوز ازترکیه را با نتیجه 5بر یک مغلوب کرد. وی در دور سوم عمر چمیفف از روسیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.معصومی در این مرحله نیز در دو تایم با نتیجه 8 بریک از سد دیمیتار از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

 

جابر صادق زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست استیون موکو، قهرمان پان آمریکن و نفر ششم المپیک 2008 پکن از آمریکا را در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور مقابل سیگمن از آمریکا در سه تایم با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید.

فاتح چاکر اوغلو کشتی گیر سرشناس ترکیه ای  نیز در دور سوم مقابل صادق زاده در دو تایم با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. صادق زاده در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

 

سه نماینده کشورمان دیروز جمعه در مسابقه دو وزن نخست صاحب مدالی نشدند.مسابقات وزنهای 66 و 96 کیلوگرم یکشنبه برگزار می شود.




:: برچسب‌ها: كشتي ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: